گجت‌ها

سرفیس هاب ۲ برای دفاتر کاری آینده توسط مایکروسافت رونمایی شد!

سرفیس هاب ۲

مایکروسافت از صفحه‌نمایش دیواری جدید مخصوص کنفرانس‌ها و جلسات خود رونمایی کرد. سرفیس هاب ۲ برای کسب‌وکارها و دفاتر اداری آینده طراحی شده و به خوبی چشم‌انداز غول ردموند از نیازهای آینده را نشان می‌دهد.

۱+

مایکروسافت از صفحه‌نمایش دیواری جدید مخصوص کنفرانس‌ها و جلسات خود رونمایی کرد. سرفیس هاب ۲ برای کسب‌وکارها و دفاتر اداری آینده طراحی شده و به خوبی چشم‌انداز غول ردموند از نیازهای آینده را نشان می‌دهد. امروزه، اتاق‌های کنفرانس و جلسات، دانشگاه‌ها و تمام مکان‌هایی که نیاز به ارایه و نمایش اطلاعات برای جمعی از افراد دارند؛ نیازمند دستگاه‌های ارایه‌دهنده هوشمند هستند. استفاده از ویدئو پروژکتور و انداختن تصویر روی دیوار یا پرده‌ها دیگر نمی‌تواند جوابگوی نیازهای کسب‌وکارهای امروزی باشد و وجود صفحه‌نمایش‌های تعاملی به شدت احساس می‌شود.

سرفیس هاب ۲ راه حل مایکروسافت برای دفاتر کار آینده !

مایکروسافت از سرفیس هاب اصلی در سال ۲۰۱۶ با اندازه ۵۵ اینچ ۱۰۸۰p رونمایی کرده بود. البته، یک مدل ۸۴ اینچی ۴K نیز داشت.

حالا، سرفیس هاب ۲ از اندازه صفحه‌نمایش لمسی ۵۰.۵ اینچ ولی دقت تصویر عالی ۴K سود می‌برد و نسبت تصویر آن ۳:۲ است. قاب و حاشیه اطراف این صفحه‌نمایش بسیار نازک است به‌طوری‌که بیننده با کمی فاصله از صفحه‌نمایش، احساس می‌کند تصویر تا لبه صفحه‌نمایش کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی Surface Laptop ؛ یک خوشتیپ جدید از مایکروسافت

سرفیس هاب ۲ قابلیت چرخاندن و استفاده در دو حالت عمودی و افقی را دارد. در هر زاویه‌ای قرار بگیرد، به طور خودکار تمام اجزای نمایش داده شده در صفحه‌نمایش متناسب با آن زاویه بازچینی می‌شوند.

امکان اتصال و استفاده از چندین سرفیس هاب ۲ به صورت یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر وجود دارد و دارای انعطاف‌پذری بسیار بالایی در دفاتر اداری آینده است.

ترکیب خوب سخت‌افزار، نرم‌افزار و طراحی

این دستگاه مبتنی بر ویندوز ۱۰ است ولی نرم‌افزار آن‌قدر خوب و روان اجرا می‌شود که از یک سخت‌افزار قدرتمند حکایت دارد. یک دوربین ۴K قابل جابه‌جایی به صفحه‌نمایش متصل است تا تماس‌های ویدیویی و ویدیوکنفرانس‌ها به راحتی برگزار شوند. یک میکروفون هم روی این دستگاه تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: ویندوز پولاریس چیست؟

چندین نفر به طور همزمان می‌توانند با سرفیس هاب ۲ کار کنند. قلم‌های نوری امکان کار راحت‌تر و سریع‌تر یا طراحی‌هایی دقیق را فراهم کردند و وزن سبک و طراحی مناسب‌اش اجازه می‌دهد سریعا در حالت‌های مختلف تنظیم شود.

مثلا برای تماس‌های ویدیویی می‌تواند به صورت عمودی قرار بگیرد، برای ارایه فایل‌ها و اطلاعات به صورت افقی قرار بگیرد و به انتخاب کاربران روی دیوار یا پایه‌ها در وسط اتاق تنظیم شود.

مایکروسافت هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ دقیق عرضه سرفیس هاب ۲ نداده ولی می‌دانیم که تا سال ۲۰۱۹ وارد بازار نمی‌شود. گوگل وایت‌برد دیجیتالی‌اش را ۵ هزار دلار می‌فروشد و مایکروسافت سرفیس هاب اصلی را با قیمت ۴ هزار دلار در ۲۵ کشور به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: بررسی Surface Go مایکروسافت، تبلتی ۱۰ اینچی با قیمت ۴۰۰ دلار

بیش از نیمی از ۱۰۰ شرکت اول گزارش‌های فورچون از سرفیس هاب اصلی استفاده می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد این بازار چقدر برای مایکروسافت ارزشمند و حیاتی است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا