شبکه‌های اجتماعی

آپلود تصاویر در اینستاگرام با کامپیوتر با Windowed؛ مرورگری که آپلود فایل در اینستاگرام از طریق PC را ممکن می سازد! +لینک دانلود

آپلود تصاویر در اینستاگرام با کامپیوتر با Windowed
۲+

یکی از مشکلات عکاسان حرفه ای و برخی کاربران اینستاگرام این است که آپلود عکس یا فیلم در این شبکه اجتماعی از طریق رایانه امکان پذیر نیست و این کار فقط از طریق اپ اینستاگرام یا مرورگر تلفن همراه قابل انجام است. روش های دست و پا گیری مثل دستکاری مرورگر هم نمی تواند راهکار مناسبی باشد، به همین منظور یک راه حل ساده برای شما داریم، تا پایان با نت نوشت همراه باشید.

برنامه Windowed نرم افزاری اپن سورس و رایگان است که به شما کمک می کند تا تصاویر خود را از طریق رایانه در اینستاگرام آپلود کنید.

معرفی Windowed؛ مرورگری که آپلود فایل در اینستاگرم را از طریق PC ممکن می سازد!

نمایی از برنامه Windowed

البته استفاده از مرورگر برای این کار ایده جدیدی نیست. از آنجایی که اینستاگرام به تازگی اجازه آپلود فایل از طریق مرورگرهای تلفن همراه را امکان پذیر کرده است، کمی برنامه نویسی می تواند این شبکه اجتماعی را فریب دهد تا مرورگر دسکتاپ را با نسخه تلفن همراه آن اشتباه بگیرد. Windowed در واقع یک مرورگر تحت وب، با کدنویسی تلفن همراه است، بنابراین سایت هایی مانند اینستاگرام تصور می کنند شما از یک گوشی هوشمند استفاده می کنید.

Windowed توسط دانشجوی علاقه مند به عکاسی با نام Felix Sun خلق شده است. وی که از فرآیند انتقال تصاویر خود از کامپیوتر به گوشی هوشمندش برای آپلود آنها در اینستاگرام، ناامید شده بود؛ از تجربه خود به عنوان یک دانشجوی مهندسی کامپیوتر، برای ساخت نرم افزار Windowed استفاده کرد. سپس تصمیم گرفت این ابزار را با دیگر عکاسان به اشتراک بگذارد.

معرفی Windowed؛ مرورگری که آپلود فایل در اینستاگرم را از طریق PC ممکن می سازد!

به گفته توسعه دهنده Windowed، این مرورگر، اطلاعات اینستاگرام تان را ذخیره نمی کند و به حساب کاربری شما دسترسی نخواهد داشت. این پلتفرم به هیچ وجه به اینستاگرام وابسته نیست؛ در نتیجه هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام اقدامی برای مسدود سازی این روش انجام ندهد.

? شما می توانید برنامه Windowed را از اینجا دانلود کنید.

اما علت مخالفت اینستاگرام با نسخه دسکتاپ چیست؟

چنین به نظر می رسد جواب در نام این شبکه اجتماعی باشد (Instant Camera + Telegram = Instagram) که بر فوری بودن پست ها در آن تاکید دارد. در نتیجه اینستاگرام در اشتراک گذاری فوری پست ها متمرکز شده است، به این معنی که این پلت فرم به طور سنتی برنامه ریزی پست ها را سخت کرده است و همچنین آپلود از دستگاه های غیر از تلفن همراه را محدود ساخته است. در حالی که اگر عکسی از یک گوشی هوشمند گرفته نشده باشد، باید از طریق دوربین های دارای Wi-Fi، ابزار AirDrop و یا ارسال ایمیل آن را به گوشی ارسال کرد، تا بتوان آن را منتشر نمود. در نتیجه عکس های غیر اسمارت فونی، فوری نیستند.

معرفی Windowed؛ مرورگری که آپلود فایل در اینستاگرم را از طریق PC ممکن می سازد!+لینک دانلود

اولین لوگو اینستاگرام

منبع: digitaltrends

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا