گجت‌ها

دوربین کوچک Google Clips با هوش مصنوعی لحظات خانوادگی را اتوماتیک برایتان ثبت خواهد کرد!

google Clips
۰

در جریان رویداد Google Pixel 2 شاهد اتفاق های غیر منتظره بودیم و گوگل در ادامه معرفی اسپیکر های هوشمند Home Mini و Home Max از یک دوربین کوچک و هوشمند رونمایی کرد که با کمک هوش مصنوعی می تواند از لحظات خانوادگی و تکرار نشدنی را برای کاربران ثبت کند!

اگر کودک و یا حیوان خانگی شما از دوربین خجالت می کشد، این دوربین برای شما بهترین تصاویر را ثبت خواهد کرد. این دوربین برای ثبت تصاویر در بی صدا ترین حالت ممکن از کودک شما و یا حیوانات خانگیتان آموزش دیده است.

این دوربین با دارا بودن یک LED که به شما ثبت تصاویر را گوشزد می کند در بیصدا ترین حالت ممکن تصاویر را ثبت خواهد کرد و نکته مهمی که نباید از قلم بیافتد عدم ثبت و ضبط صدا حین ثبت تصاویر است تا مبادا مشکلات امنیتی را برای افراد به ارمغان بیاورد.

گوگل به کاربران کمک می کند تا بدون دردسر و در آرامش خاطر بهترین و ارزشمند ترین لحظات را برای همیشه ثبت کنند.

کاربر می تواند با فرمت های ویدیویی، عکس و یا Gif از این دوربین خروجی بگیرد. این دوربین با دو رنگ سفید و سیاه عرضه می شود و باتری آن تا ۳ ساعت برای شما تصویر برداری خواهد کرد.

google Clips

google Clips

لنز دوربین Google Clips دارای ۱۲ مگاپیکسل کیفیت بوده و از ۱۳۰ درجه چرخش بهره می برد. تعداد فریم تصاویر در این دوربین ۱۵ فریم در ثانیه بوده و با ۸ گیگ حافظه عرضه خواهد شد.

این دوربین با گوشی های Pixels, iPhone 8 و ۸ Plus, و Samsung Galaxy S7 و S8 هماهنگی داشته و می توان به کمک Wifi تصاویر ثبت شدهرا انتفال داد!

قیمت اولیه این دوربین ۲۴۹ دلار اعلام شده است.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا