معرفی اپ

بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ (برترین اپ، بازی، موزیک، فیلم و سریال)

بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷

گوگل هفته گذشته لیست بیشترین برنامه‌های دانلود شده‌ی گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

۰

گوگل هفته گذشته لیست بیشترین برنامه‌های دانلود شده‌ی گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد. پیش از این لیست را در نت نوشت منتشر کردیم، اکنون به بررسی دقیق لیست بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ خواهیم پرداخت. برای مشاهده سایر ترین های سال ۲۰۱۷ اینجا کلیک کنید تا مجموعه مطالب نت نوشت را در این رابطه مشاهده بفرمایید. بدون هیچ گونه توضیح بیشتر، در ادامه با بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ که شامل ۵ عنوانی که در زمینه‌های اپلیکیشن، بازی، آهنگ، فیلم، سریال و کتاب بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده‌اند را در یک لیست خدمتتان ارائه می کنیم.

بیشتر بخوانید: برترین اپ های اندروید ۲۰۱۸ که برای جایزه Google Play نامزد شده اند.

بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷

جدیدترین اپ های محبوب Google play در سال ۲۰۱۷

محبوب‌ترین بازی‌های جدید گوگل پلی در سال ۲۰۱۷

بیشتر بخوانید: برترین اپ های اپل در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند!

پنج موزیک پرطرفدار گوگل پلی سال ۲۰۱۷

پنج فیلم برتر گوگل پلی در سال ۲۰۱۷

بهترین سریال‌های Google play سال ۲۰۱۷

بیشتر بخوانید: برترین اپ های اندرویدی برای پیگیری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

همانگونه که میبینید لیست بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ گزینه هایی سورپرایزکننده بسیاری وجود دارد. برنامه FaceApp به لطف قابلیت‌های جالب خود، موفق شده است جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. با این حال، جالب‌ترین نکته در میان ۵ برنامه برتر را، باید حضور اپلیکیشن Boomerang در جایگاه سوم بدانیم.

اپلیکیشن FaceApp

اپلیکیشن FaceApp

همه ما می‌دانستیم که بازی محبوب سوپرماریو قطعاً در این لیست جایی برای خود پیدا خواهد کرد و همین گونه هم شد. قرار گرفتن در جایگاه اول نشان از محبوبیت بالای این بازی در میان طرفداران دارد.

بازی سوپرماریو

بازی سوپرماریو

در بخش موزیک نیز ترانه HUMBLE خوانده شده توسط Kendrick Lamar گزینه‌ای بوده است که توانسته بیشتر از سایرین مخاطبان را به خود جذب کند.

در بخش فیلم از بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ نیز باید حضور فیلم Doctor Strange را بسیار عجیب و دیوانه کننده بدانیم. چراکه گزینه‌های بهتری وجود داشتند که میتوانستند به جای Doctor Strange در این لیست قرار بگیرند.

 

فیلم WonderWoman

فیلم WonderWoman

در ادامه بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۷ بخش سریال نیز، عنوان تأثیرگذار و بسیار موفق سال‌های اخیر یعنی “بازی تاج و تخت” جایگاه اول را به خود اختصاص داده و پس از آن سریال بسیار عالی “ریک و مورتی” قرار گرفته است.

در بخش کتاب، The Subtle Art… نوشته مارک مانسون در میان شگفتی جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

برای مشاهده سایر ترین های سال ۲۰۱۷ اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین های اپ استور در سال ۲۰۱۷ ! (برترین اپ، بازی، موزیک، فیلم و سریال)

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    Majid

    ۲۲ دی ۱۳۹۶ at ۱۷:۱۹

    سلام
    خطاب به نویسنده خانم نبی زاده کاملا تحلیل شما غلط است بنده از shariet وzapya وxender استفاده کردم xender از هر دو تا سرعت انتقالش سریعتره و دوما شریت جدیدا نسخه کامپیوتریش مشکل داره دایم در ویندوز ۱۰ قفل می کنه و هنگ می کنه زاپیا جدیدا تبلیغات مخرب داره و سرعتش جدیدا کاهش پیدا کرده است سوم امنیت که زاپیا امنیت نداره و چهارما xender اصلا نیازی به نصب نرم افزار اضافی یا نسب نسخه دسکتاپ نداره گویا نویسنده این مطلب خیلی آماتور به قضیه نگاه کرده است .وگرنه راجب xender اینطوری صحبت نمی کرد .من در گوشی به گوشی و از گوشی به لپ تاپ تست کردم xender خیلی سرعتش بیشتر از شریت و زاپیا است .
    امکانات خیلی بهتری دارد و شریت از گوشی به لپ تاپ یا رایانه مشکل داره و نسخه کامپیوتری شریت باگ داره گهگاهی گیر می کنه اجرا نمیشه در حالیxender خیلی راحت فایل ها را از گوشی به لپ تاپ بدون نیاز به نت بدون نیاز به نصب نسخه دسکتاپ از طریق مروگر کروم یا فایرفوکس انتقال داد سرعتش از زاپیا و شریت هم بیشتره نمی دانم چرا برنامه های متنوع معرفی نمی کنه xender بر خلاف زاپیا تبلیغات مخرب نداره و برخلاع شریت نیاز به نصب نسخه دسکتاپ نیست هم از گوشی به گوشی اندروید و آیفون وصل میشه و هم اتصال از گوشی اندروید یا ایفون به لپ تاپ یا کامپیوتر از طریق مرورگر کروم بدن نیاز به نت مثل airdroid تمام قسمت های گوشی مدیریت داری در لپ تاپ عکس و فیلم و موزیک و فایل ها و اسناد و امنیتش بالاتر لز شریت و زاپیا است .من قبلا از گوشی به لپ تاپ شریت خیلی اذیتم می کرد . دائم قطع و وصل میشد برخی وقت ها شریت کامپیوتر در ویندوز ۱۰ روی کلیک می کردم اصلا اجرا نمی شد فقل می کرد. بعد از یک مدت از زاپیا و airdroid استفاده کردم زاپیا خوب بود ولی تبلیغات مخربش خیلی آزارم میداد تا اینکه آقا مجتبی ویژه xender را معرفی کرد. اموزشش را گذاشتم از ان موقع شیفته اش شدم به فامیل و دوستادم دادم استفبال فراوانی کردند از این برنامه شریت و زاپیا فقط اسم بدر کرده اند ادم باید دنبال برنامه های متنوع بود . Xender در ادارات و کافی نت ها خیلی بدرد می خوره چون برای ارسال فایل لز گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ نیازی به نصب نرم افزاراضافی نیست . از طریق مرورگر کروم یا فایرفکوس به گوشی به رایانه وصل میشه فایل ها را در فضای امنیت رد و بدل کنی .تمام قسمت های فایل پوشه ها وعکس ها و فیلم ها و موزیک همه جای گوشی در لپ تاپ و کامپیوتر مدیریت داشته باشی و فایل انتقال بدی خصوصا در ادارات و کافی نت ها و دانشگاه امکان نصب و اجازه نصب نرم افزار نمی دهند .xender خیلی بدرد می خوره . برای انتقال فایل به کامپیوتر یا برعکس مشکل دارن پیشنهاد
    Xender: File Transfer, Sharing
    میدم استفاده کنید
    نیاز به نسخه pc نداره از طریق مرورگر تمام کارا انجام میگیره و بدون نیاز به نت اینترنت مثل Airdroid تمام قسمت های گوشی از طریق لپ تاپ و رایانه مدیریت داشته باشید .شریت نسخه کامپیوتریش در ویندوز ۱۰ مشکل باگ داره دائم قطع و اتصال داره و قفل می کنه .به مرور زمان اجرا نمیشه . بنابراین برلی انتقال فایل از گوشی به رایانه گزینه مناسبی نیست .زاپیا خوبه ولی تبلیغات مخربش زیاده است . ویدیو ها و تیزرهای مستهجل زیاده جدیدا سرعتش پایین امده خیلی نسخه جدید اندروید چرت شده است .
    از گوشی با لپ تاپ بدون نیاز به اینترنت میتونید فایل ارسال کنید وقت کردم براتون ویدئو آموزشی میزارم من با xender با حجم ۲۰ گیگ فایل از داخل حافظه گوشی انتقال دادم تو لپ تاپ بدون نصب و نیازی به نسخه دسکتاپ که الکی است .بنظرت با اینترنت میشه اصلا عاقلانه نیست یکم روش داره براتون شرح میدم بنده لپ تاپم اصلا اینترنت نداره همینطور گوشیم
    آقای نویسنده فیلم ویدیو زیر را ببین آموزش xender حتما دانلود و ببین نظرت کاملا عوض میشه xender به مراتب بهتر لز زاپیا و شریت است جالبه میزان دانلود xender در پلی استور امروز نگاه کردم ۱۰۰ میلیون بار بود در حالی که زاپیا ۱۰ میلیون بوده و معلوم برچه اساسی زاپیا برتر می دانید .زاپیا بدرد نمی خوره من اول Shariet دوم xender سوم zapya
    کاملا با نظرتان اقا نویسنده مخالفم
    علاوه بر قابلیت ارسال فایل از گوشی به لپ تاپ بدون نیاز به نصب نسخه دیکستاب در مرورگر کروم و فایرفکس عین بنز کار می کنه و تازه قابلیت ارسال فایل از گوشی به گوشی یا تبلیت هم داره چیزی زاپیا مزخرف نداره من تا دیروز فکر می کردم زاپیا بهترینه ولی الان به جرات میگم xender فوق العاده است. کلا من هر دو را پیشنهاد می دم shariet نسخه کامپیوتریش باگ زیاد داره دائم در ویندوز ۱۰ قفل و هنگ می کنه و برخی وقت ها اصلا اجرا نمیشه . من داشتم روی اعصاب بود .حتی قبلا کار هم می کرد وسط ارسال فایل های حجم بالا ارتباط قطع میشد کلا برای گوشی به گوشی گزینه مناسبیه برای انتقال از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر من xender را پیشنهاد میدم .چون عالیه نه نیازی به نرم افزار اضافی نصب بشه تنها از طریق مرورگر کروم یا فایرفوکس راحت گوشی به لپ تاپ اتصال می یابد . من نصب هر دو را پیشنهاد می دم خصوصا در ادارات و سازمان ها و کافی نت ها اصلا اجازه نصب نرم افزار بدلیل محدویت هارد نمی دهند . Xender انتقال عکس یا فایل از گوشی به کامپیوتر خیلی بدرد می خوره .من زاپیا هم تست کردم Zapya نسخه pc اش از شریت خیلی بهتره و شریت نسخه کامپیوتریش باگ داره به مرور زمان به مشکل بر می خوره هنوزم باگش را برطرف نکرده است .zapya تبلیغات مخرب داره نسخه اندرویدش و نا امن است .بهترین آپ برلی اشتراک گذاری فایل از گوشی به گوشی اندروید shariet و از گوشی به لپ تاپ و ایفون و کامپیوتر xender

    ۰
  2. Avatar

    Majid

    ۲۲ دی ۱۳۹۶ at ۱۷:۲۶

    سلام
    البته معذرت می خوام ولی خواستم این ویدیو را ببین
    جناب خانم نبی زاده اتتقال فایل از گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر با xender
    https://1drv.ms/v/s!Ag31UQzl6SQQgRGnv-c1K6GPg4TN

    Shariet نسخه کامپیوتریش آشغاله و بی مصرف باز زاپیا می گفتی باز نسخه کامپیوتریش خوبه

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا