تلفن همراه

بررسی Honor Magic از هواوی؛ ادای دین چینی ها به لبه های خم شده !!!

بررسی Honor Magic

معرفی این گوشی با اعلام کامل ویژگی‌های جذاب آن همراه بوده، اما از زمان عرضه و قیمت آن خبری نیست. گفته می‌شود که شرکت قصد دارد که این گوشی را تنها در بازار چین به فروش برساند، اما ما امیدواریم که این تصمیم تغییر کند.

۰

در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی درباره گوشی Honor Magic شنیده می‌شد و بالاخره روز گذشته از این گوشی ۵ اینچی توسط شرکت  هواوی پرده‌برداری شد. این گوشی لیستی از امکانات فوق‌العاده و ویژگی‎‌های جذاب ارائه کرده اما نگرانی‌هایی نیز برای کسانی که در چین نیستند، وجود دارد. در ادامه با بررسی Honor Magic با نت نوشت همراه باشید.

بررسی Honor Magic

زمان عرضه و قیمت Honor Magic

پیش از بررسی Honor Magic باید گفت معرفی این گوشی با اعلام کامل ویژگی‌های جذاب آن همراه بوده، اما از زمان عرضه و قیمت آن خبری نیست. گفته می‌شود که شرکت قصد دارد که این گوشی را تنها در بازار چین به فروش برساند، اما ما امیدواریم که این تصمیم تغییر کند.

بیشتر بخوانید: LG X power 2 این باتری قابل حمل از LG یک گوشی موبایل همراه خودش دارد

طراحی و کیفیت ساخت Honor Magic

طبق پیش‌بینی‌ها و اخباری که قبل از معرفی این گوشی درز کرده بود، Honor Magic از لبه منحنی برای قسمت جلو و عقب مانند Galaxy Edge استفاده کرده است که سبب نگه داشتن آسان‌تر گوشی در دست به نسبت یک لبه مربعی خواهد بود.

در ادامه بررسی Honor Magic ابعاد آن ۱۴۶٫۱ mm x 69.9 mm x 7.8 mm و وزن آن ۱۴۵ گرم اعلام شده است. برای مقایسه iPhone 7 با اندازه ۴٫۷ اینچ، وزن ۱۳۸ گرم و Galaxy S7 Edge 157 گرم وزن دارند. تنوع رنگی آن طلایی مشکی و سفید چینی است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶

Honor Magic

صفحه نمایش Honor Magic

با صفحه نمایش منحنی ۵٫۰۹ اینچی ۲K (2,560 x 1,440 pixel, 577 PPI) ، Honor با انتخاب یک موقعیت بینابین میان پنل ۱۰۸۰P و full 4K در مصرف باتری صرفه جویی کرده است.

برای ارائه نقدی منصفانه در بررسی Honor Magic لازم است تا خودمان کار با این گوشی را تجربه کنیم تا عملکرد واقعی آن را متوجه شویم.

نرم‌افزار و ویژگی‌های خاص Honor Magic

جایی که این گوشی از سایر گزینه‌ها خودش را جدا می‌کند، نرم‌افزار آن است. هسته آن بر مبنای اندروید ۶٫۰ ساخته شده، اما سیستم عامل آن Honor Magic Live نام گرفته و ویژگی‌های جدید بسیار زیادی که قبلا دیده نشده را با تمرکز بر ارتباط مفهومی ارائه کرده است.

به طور مثال با برداشتن گوشی، صفحه نمایش روشن می‌شود و با گذاشتن آن داخل جیب، گوشی قفل می‌شود. همچنین با استفاده از دوربین جلو شناسایی می‌کند که چه کسی گوشی را برداشته و تنها در صورتی که صاحب آن باشد، نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بررسی LG G6 ؛ زیباترین و کاملترین گوشی تولید شده توسط LG

از دیگر مثال‌ها که توسط شرکت ارائه شده می‌توان به اضافه شدن خودکار امکان استفاده از نور فلش در صفحه قفل هنگام قرار گرفتن در محیط تاریک اشاره کرد.

Honor همچنین دکمه back و overview را حذف کرده و تنها یک دکمه Home را قرار داده که حسگر اثر انگشت نیز زیر همین دکمه قرار دارد.

عملکرد باطری Honor Magic

بنابر گفته Honor باطری ۲,۹۰۰mAh  برای مصرف عادی به مدت یک روز کفایت می‌کند. نکته جالب آن سیستم شارژ سریع است که ۷۰ درصد را در ۲۰ دقیقه  و یا ۴۰ درصد را در ۱۰ دقیقه انجام می‌دهد که واقعا سریع است.

مشخصات فنی Honor Magic

در ادامه بررسی Honor Magic باید گفت مشخصات اصلی این گوشی ۶۴G حافظه داخلی، ۴G حافظه RAM و پردازشگر ۸ هسته ای Huawei Kirin 950 که یک جفت تراشه ۴ x 2.3 GHz  و  ۴ x 1.8 GHz می‌باشد. درگاه MicroUSB آن برای شارژ و ارتباط با دیگر دستگاه‌ها از استاندارد USB-C پشتیبانی می‌کند و همانطور که در بازار چین رایج است، گوشی‌ها دو سیم کارته هستند.

تلفن همراه

دسته بندی
Honor Magicمدل
Honorشرکت سازنده
۱۴۶٫۱ x 69.9 x 7.8 mmابعاد
۱۴۵ gوزن
۲۹۰۰ mAhظرفیت باتری
۵٫۰۹ inاندازه صفحه نمایش
AMOLEDتکنولوژی صفحه نمایش
۲۵۶۰ x 1440 pixels (577 ppi)صفحه نمایش
۸ megapixelsدوربین جلو
۱۲ megapixelsدوربین پشت
Dual-LEDفلش
۶٫۰ – Marshmallowنسخه اندروید
Huawei EMUIواسط کاربری
۴ GBحافظه رم
۶۴ GBحافظه داخلی
microSDحافظه خارجی
HiSilicon Kirin 950تراشه
۸تعداد هسته
۲٫۳ GHzحداکثر سرعت کلاک
HSPA, LTE, Dual-SIM , Bluetooth 4.2ارتباطات

دوربین Honor Magic

در ادامه بررسی Honor Magic به سراغ دوربین این گوشی می رویم : دوربین پشت دوتایی و۱۲ مگاپیکسلی عریض (f/2,2) دارای قابلیت ضبط فیلم HD تا ۱۰۸۰P و ۱۲۰ فریم در ثانیه در حالت پخش آهسته.

دوربین جلو ۸ مگاپیکسل (f/2,0) برای سلفی و مکالمه تصویری. با قابلیت ضبط ویدئو تا ۱۰۸۰P. همانطور که انتظار می‌رفت انواع حالت‌های مختلف عکس‌برداری برای هر دو دوربین پشت و جلو شامل حالت عریض دوتایی، حالت حرفه‌ای، حالت شب، پانوراما، HDR و غیره وجود دارد.

 

نظر شما درباره Honor Magic چیست؟ اگر این گوشی به کشور شما بیاید، آن را خریداری می‌کنید؟

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا