تلفن همراه

بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶

بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶

خب این روز ها باز هم نام نوکیا بر سر زبان هاست، این شرکت فنلاندی که اکنون توسط HMD مدیریت می شود روز گذشته در MWC 2017 در بارسلونا از ۳ گوشی جدیدش که بر مبنای اندروید هستند رونمایی کرد و گویا HMD بابت ورود مجدد نوکیا به بازار تلفن های همراه بسیار جدی است!

۰

خب این روز ها باز هم نام نوکیا بر سر زبان هاست، این شرکت فنلاندی که اکنون توسط HMD مدیریت می شود روز گذشته در MWC 2017 در بارسلونا از ۳ گوشی جدیدش که بر مبنای اندروید هستند رونمایی کرد و گویا HMD بابت ورود مجدد نوکیا به بازار تلفن های همراه بسیار جدی است! در ادامه با بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ با نت نوشت همراه باشید.

پیش از این در خبر ها داشتیم که قرار است نوکیا از سری جدید Nokia 3310 رونمایی کند، اکنون دیگر به صورت قطعی می توانیم با این گوشی و نیز برادر های Nokia 6 که با قیمتی ارزان تر و مشخصاتی پایین تر روانه بازار خواهند شد با نام های Nokia 5 و Nokia 3 صحیت کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی Honor Magic از هواوی؛ ادای دین چینی ها به لبه های خم شده !!!

پیش از هر چیز باید بگوییم که HMD قول داده که ویزگی اصلی گوشی های تولیدی با برند نوکیا همچنان کیفیت آنها است.

با شما بررسی گوشی های جدید نوکیا ؛ نوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ را در ادامه خواهیم داشت:

Nokia 3310

پیش از این در نت نوشت از پیش بینی هایی نوشتیم که راجع به این محصول در اینترنت منتشر شده بود نوشتیم، اینبار می خواهیم از مشخصات اصلی دستگاه برایتان بنویسیم. Nokia 3310 بار دیگر دیروز در بارسلون با شمایلی تازه رونمایی شد!

بیشتر بخوانید: آیا نوکیا ۱۰ با دوربین ۵ لنزی عجیب و غریب و البته اختصاصی به بازار خواهد آمد؟؟؟

این گوشی با ظاهری متفاوت از نسخه قبل به نمایش در آمد و به گفته نوکیا به صورت Standby تا ۱ ماه و مکالمه مداوم تا ۲۲ ساعت باتری نگاه خواهد داشت. این گوشی همچنان ساده است و اگر باور می کنید هنوز هم می توانید روی ان Snake 2 را بازی کنید. صفحه ۲٫۴ اینچی این گوشی رنگی بوده و  با دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی و قیمت ۵۲ دلاری قرار است بزودی روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید: LG X power 2 این باتری قابل حمل از LG یک گوشی موبایل همراه خودش دارد

Nokia 3

نوکیا ۳ یک گوشی ۵ اینچی با پردازنده MediaTek 6736 quad-core ۱٫۳GHz، دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و عقب دستگاه و رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت همراه با امکان افزایش و اتصال کارت حافظه که همراه با باتری ۲,۶۵۰mAh با قیمت ۱۴۷دلار یا حدود ۶۰۰ هزار تومان روانه بازار خواهد شد.

Nokia 5

نوکیا ۵ دارای صفحه نمایش ۵٫۲ بوده و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل خواهد بود. پردازنده این دستگاه Qualcomm Snapdragon 430 بوده و رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت همراه با امکان افزایش و اتصال کارت حافظه همراه با باتری ۳,۰۰۰mAh و قیمت ۲۰۰ دلار یا حدود ۸۰۰ هزار تومان روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نوکیا ۳۳۱۰ طلایی برای یادبود ملاقات پوتین و ترامپ به ارزش ۲۵۰۰ دلار به فروش می رسد!

Nokia 6

نوکیا ۶ پیش از این در چین رونمایی شده بود و راجع به ان در نت نوشت هم برایتان نوشته بودیم، این گوشی قرار است به عنوان پرچمدار نوکیا در بازار باشد، مشخصات این دستگاه شامل صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی full HD، پردازنده Qualcomm Snapdragon 430 همراه با ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت که انکان ارتقاء نیز دارد. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی دستگاه ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. باتری نوکیا ۶ دارای ظرفیت ۳,۰۰۰mAh بوده و به قیمت ۲۴۲ دلار یا حدود ۱ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی LG G6 ؛ زیباترین و کاملترین گوشی تولید شده توسط LG

دقیق تر اگر بخواهیم مراسم روز پیش را بررسی کنیم باید بگوییم که نوکیا از Nokia 6 Arte Black limited edition که همانطور که مشخص است نوکیا ۶ با رنگ مشکی را رونمایی کرد! این نمونه معرفی شده از Nokia 6 دارای رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است و قرار است این نمونه تا چند ماه دیگر به قیمت ۳۱۶ دلار روانه بازار شود.

تمامی گوشی های معرفی شده نوکیا به غیر از Nokia 3 دارای بدنه آلومینیوم بوده و تنها نوکیا ۳ دارای بدنه از جنس پلی کربنات است. به گفته نوکیا سیستم عامل تمامی دستگاه های معرفی شده بیشترین تشابه را به اندروید خالص داشته و از نسخه اندروید ۷٫۱٫۱ در کنار Google Assistant بهره خواهند برد.

به خوبی واضح است که نوکیا برای میانه بازار با میان رده ها متنوعش نقشه های فراوانی کشیده است، امیدواریم با ورود این دستگاه ها به بازار شاهد استقبال و هیجان بیشتری در بازار پرفروش گوشی هیا میان رده باشیم.

بیشتر بخوانید: بررسی نوکیا ۳۳۱۰ جدید ؛ نوکیا با نوستالژی وارد می شود!

بیشتر بخوانید: مسیر پیش روی نوکیا ، بلند شو و بدرخش!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا