تلفن همراه

تنها نیمی از آیفون X های اپل به دست مشتریان خواهد رسید!

آیفون X

در ابتدا، کارشناسان مشکل اپل برای تولید انبوه آیفون X را کمبود پنل های OLED آن دانسته بودند. اگرچه به نظر میرسد که این مشکل در ماه ژوئیه حل شده است، مشکل حال حاضر اپل در مونتاژ ماژول واکنش پذیری تشخیص اثر چهره آیفون X میباشد. طبق این گزارش، اپل میتواند تا پایان ماه سپتامبر و قبل از عرضه آیفون X در سوم نوامبر، تنها تعداد قطعات خوب تولید شده را بهبود ببخشد.

۰

پیش بینی ها درست بود و گویا به نظر میرسد که اپل در عرضه گوشی آیفون X که بسیاری از طرفدارانش انتظار خرید آن را می‌کشند، با مشکل مواجه شده است.

حال طبق گزارش Nikkiei Asian اپل در نظر دارد تا در سال جاری میلادی ۲۰ میلیون دستگاه آیفون X را به فروش برساند که دقیقاً نیمی از آنچه است که اپل برای عرضه در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته بود.

طبق گزارش این خبرگزاری این کاهش در تولید، ناشی از اشکالات رخ داده در فناوری تشخیص چهره آیفون X میباشد که سبب کاهش ۲۰ میلیونی تولید آن شده است.

در ابتدا، کارشناسان مشکل اپل برای تولید انبوه آیفون X را کمبود پنل های OLED آن دانسته بودند. اگرچه به نظر میرسد که این مشکل در ماه ژوئیه حل شده است، مشکل حال حاضر اپل در مونتاژ ماژول واکنش پذیری تشخیص اثر چهره آیفون X می باشد.

طبق این گزارش، اپل میتواند تا پایان ماه سپتامبر و قبل از عرضه آیفون X در سوم نوامبر، تنها تعداد قطعات خوب تولید شده را بهبود ببخشد.

اپل در نظر دارد تا ۱۰ میلیون آیفون X را در هر ماه تولید کند، و در تلاش است تا این میزان را افزایش دهد.

اگر اپل در سال جاری تنها ۲۰ میلیون دستگاه آیفون X را تولید کند، این امر کاهش قابل توجهی را در فروش آیفون X به همراه خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۵، اپل موفق شد که ۱۳ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را تنها در هفته اول عرضه به فروش برساند.

حال در صورتی که بسیاری از طرفداران اپل برای خرید آیفون X، به سادگی از کنار آیفون ۸ پلاس گذاشته اند، باید دید چگونه با این شرایط سخت خرید کنار خواهند آمد!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا