معرفی اپ

ربات تبدیل متن فارسی به گفتار؛ تلگرام برای ایرانی های جذاب تر می شود

ربات تبدیل متن به گفتار

برای دسترسی به این ربات تلگرام تنها کافی است به آدرس Telegram.me/agparianabot سری بزنید، تنها کافی است متن دلخواه را تایپ کرده و سپس با انتخاب صدای مرد یا زن به آسانی با زبان فارسی و محاوره قابل قبولی متن را بشنوید.

۶+

حجم بالایی از پهنای باند کاربران ایرانی در حال حاضر صرف استفاده از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می شود، پیش از این بارها راجه به تلگرام برایتان نوشته ایم، اینبار ایده جدیدی که می تواند کمک شایانی به کاربر های تلگرام بکند و نمونه های فارسی آن تاکنون مشاهده نشده را برایتان معرفی می کنیم.

photo_2016-09-14_09-04-39

ربات تبدیل متن فارسی به گفتار آریانا

این ربات که تکه ای پازل طراحی شده توسط تیم توسعه آریانا است به صورت اختصاصی برای کاربر های فارسی زبان طراحی شده، سرویس آنلاین متن به گفتار آریانا این امکان را به توسعه‌دهندگان سیستم‌ها و برنامه‌نویسان نرم‌افزارها می‌دهد تا به سادگی، قابلیت تبدیل متن به صوت طبیعی را به سامانه‌های خود اضافه نمایند.

در صورتی که تمایل به اطلاعات بیشتر راحع به این پروزه و تیم دارید به وبسایت www.farsireader.com سری بزنید. خوشبختانه طی آزمایشی که ما با سرویس ربات آنلاین تبدیل به متن فارسی داشتیم پاسخگویی این ربات بسیار عالی بود و حتی پیام صبحگاهی نت نوشت در کانال تلگرام را نیز با این ربات به گوشی مخاطبان کانال رساندیم.

photo_2016-09-14_09-04-48

برای دسترسی به این ربات تلگرام تنها کافی است به آدرس  Telegram.me/agparianabot  سری بزنید، تنها کافی است متن دلخواه را تایپ کرده و سپس با انتخاب صدای مرد یا زن به آسانی با زبان فارسی و محاوره قابل قبولی متن را بشنوید.

از جمله امکانات این ربات که به صورت آنلاین در وبسایت هم می توانید به ان دسترسی داشته باشید می توان به لیست زیر اشاره کرد:

سرویس متن خوان با پشتیبانی از پروتکل‌های Web Socket و REST

نوشتار به گفتار فارسی با صدای طبیعی

سرعت بالا در تبدیل متن به صدا

امکانِ افزودن کلمات توسط کاربر

قابلیت خواندن اِعراب، اعداد، علائم و کلمات انگلیسی

توانایی ذخیره کردن درخواست‌های متن به گفتار پرتکرار (Cache)

متن به صوت آریانا با امکان انتخاب جنسیت صدا، بلندی صدا، زیروبمی صدا و سرعتِ خواندن

پشتیبانی از انواع قالب‌های wave و mp3

دقت بالا در تشخیص کلمه‌های هم نگاره و کسره اضافه

قابلیت اتصال به سرویس آریانا از ویندوز، لینوکس و تلفن‌های هوشمند.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا