اخبار تکنولوژی

سال ۲۰۱۸ سالی خاص برای Apple؛ اپل در سال ۲۰۱۸ چه برنامه هایی دارد؟

اپل در سال 2018

اپل در سال ۲۰۱۷ از گوشی ها و رایانه های جدیدش رونمایی کرد که باعث شد این شرکت بزرگترین سال خود را بسازد. براساس یک برآورد غیر رسمی، این شرکت ۳۲۲ میلیون دستگاه را به فروش رسانده است. با ما باشید تا با هم پیش بینی های انجام شده راجع به اپل در سال ۲۰۱۸ را مرور کنیم!

۰

اپل در سال ۲۰۱۷ از گوشی ها و رایانه های جدیدش رونمایی کرد که باعث شد این شرکت بزرگترین سال خود را بسازد. براساس یک برآورد غیر رسمی، این شرکت ۳۲۲ میلیون دستگاه را به فروش رسانده است. با ما باشید تا با هم پیش بینی های انجام شده راجع به اپل در سال ۲۰۱۸ را مرور کنیم!

اما این سال گذشته بود. در حال حاضر، در کوپرتینو، کالیفرنیا، مهندسان، طراحان و بازاریابان اپل بر روی اپل و آیپدهایی که امسال قرار است روانه بازار شوند، کار می کنند.

اپل هرگز درباره محصولات آینده حرفی نزده، اما به لطف اکوسیستم قوی روزنامه نگاران، تحلیلگران و رامورگنرها، ما می توانیم پیش نمایش خوبی از انتظاراتی که  از اپل در سال ۲۰۱۸ وجود دارد داشته باشیم. هرچند، تاریخ انتشار و جزئیات می تواند تغییر کند.

میتوان این دستگاه ها را از اپل در سال ۲۰۱۸ انتظار داشت :

سه آیفون جدید از اپل در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد!

این آیفون ها در سال 2018 توسط اپل معرفی می شوند!

این آیفون ها در سال ۲۰۱۸ توسط اپل معرفی می شوند!

اپل بهترین طراحی تلفن همراه خود را برای گوشی خود در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. آیفون X دکمه Home را به نفع یک اسکنر تشخیص چهره و صفحه نمایش نزدیک به لبه  از دست داد. طبق تحلیلگر KGI Securities، Ming-Chi Kuo، اپل در سال ۲۰۱۸ ، طرح آیفون X را در سایر مدل های آی فون عرضه خواهد کرد.

در یادداشتی در نوامبر ۲۰۱۷، او پیش بینی کرد که اپل سه مدل جدید آیفون را در سال جاری عرضه خواهد کرد. یکی از تلفن های هوشمند می تواند با یک صفحه LCD لبه به لبه و تشخیص چهره TrueDepth که بین ۶۴۹ دلار و ۷۴۹ دلار قیمت دارد باشد.

همچنین گفته شده که او معتقد است اپل در حال کار بر روی یک آیفون ۶٫۵ اینچی با طراحی مانند آیفون X، با یک صفحه نمایش OLED بزرگتر است.

ما نمی دانیم چه زمانی این گوشی های جدید رونمایی خواهند شد، اما در پنج سال گذشته، اپل آیفون های جدید را در ماه سپتامبر رونمایی کرده است.

iPad جدید با نرم افزار و سخت افزار با تشخیص چهره

آیپد های جدید اپل در سال 2018

آیپد های جدید اپل در سال ۲۰۱۸

اپل همچنین گفته است که بر روی iPads های جدید کار می کند تا توانایی تشخیص چهره مثل آیفون X را داشته و آنها را به یک تبلت X تبدیل می کند.

به گفته بلومبرگ، این طراحی مجدد دکمه Home را از بین می برد و لبه های صفحه نمایش مانیتور خود را نیز کاهش می دهد و یک صفحه نمایش OLED، در حال حاضر در ساعت اپل و آیفون X استفاده می شود. طبق گفته بلومبرگ، اپل در تابستان می تواند iPad جدید را رونمایی کند.

مداد اپل دوباره طراحی شده است!

طبق گزارش بلومبرگ،اپل مدل جدید iPad Pro خود را با قلم جدیدی وارد بازار میکند. این قلم دوباره طراحی شده به نام Pencil روانه بازار میشود.

نسخه iPad کم قیمت و البته کوچکتر

آیپد های ارزان قیمت اپل در سال 2018

آیپد های ارزان قیمت اپل در سال ۲۰۱۸

این دستگاه که “iPad” نامیده می شود و نسخه ای کوچک تر برای طرفدار سطح پایین تر با قیمت پایین تر که حدود ۳۲۹ دلار است خواهد بود. اپل این دستگاه را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد، اما وب سایت های تجارت الکترونیک آسیا پیش بینی می کنند که اپل بتواند یک مدل جدید را معرفی کند که شاید حتی ارزانتر هم باشد – چیری حدود ۲۵۹ دلار.

اپل اواخر بهار iPad را رو نمایی کرد، بنابراین شاید در نیمه اول سال ۲۰۱۸ نسخه جدید iPad را ببینید.

ساعت جدید iWatch

از آنجا که ساعت اپل در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اپل بر تغییرات سخت افزاری داخلی و نرم افزاری خود تمرکز کرده است. ولی طراحی فیزیکی آن تغییری نداشته است.

اما ممکن است در سال جاری تغییر کند. جان گربر، وبلاگ نویس اپل، سال گذشته نوشت که او از طراحی مجدد “all-new” در آثار Cupertino الهاماتی گرفته است و اپل در حال تلاش برای اضافه کردن ویژگی های سلامتی اضافی از جمله مانیتور قلب EKG، و شاید یک حسگر گلوکز نیز برای نظارت و درمان دیابت است.

احتمالا اپل در ماه سپتامبر ساعت جدید را به همراه دستگاه آیفون به بازار عرضه می کند.

شارژر بی سیم برای آی فون به نام AirPower

AirPower با یک چیپ شارژ که قادر است آیفون، ساعت و AirPods را بدون نیاز به اتصال به برق شارژ کند.

هیچ تاریخ انتشاری برای این دستگاه وجود ندارد – فقط “۲۰۱۸” – و هیچ قیمت گذاری هنوز در دسترس نیست.

AirPods بهبود یافته

شایعه ای که توسط تحلیلگر KGI Securities وجد دارد این است که  اپل در نیمه دوم نسخه جدید AirPods را راه وارد بازار می کند.

HomePod و سیری گران قیمت

اپل در ماه دسامبر HomePod و بلندگوی بی سیم Siri را معرفی کرد. حال اپل می گوید بلندگو ۳۴۹ دلاری در اوایل سال ۲۰۱۸ ارایه می شود.

لپ تاپ های جدید  Mac

اپل MacBook Pro را در سال ۲۰۱۶ دوباره طراحی کرد و قسمتی از صفحه کلید را به یک صفحه لمسی تبدیل کند.

این می تواند پیش زمینه یک طراحی مجدد بزرگ در MacBook Pro برای سال ۲۰۱۸ باشد. به عنوان مثال، جونی آی، مدیر اجرایی اپل، اخیرا گفته است که علاقه مند به نقد منتقدان مک بوک توسط هواداران این محصول است. اپل iMac Pro را نیز در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده، یک طراحی دسکتاپ جدیدی با قیمت ۵۰۰۰ دلار.

اگر مدل های جدید Mac در برنامه نباشد، اپل فقط تراشه های موجود در رایانه های موجود خود را به روز رسانی می کند. به روز رسانی مک در اغلب موارد در ماه ژوئن اتفاق می افتد، که همزمان با کنفرانس توسعه دهندگان اپل، WWDC است.

Mac Pro فوق العاده قوی

در آوریل ۲۰۱۷، اپل اعلام کرد که یک کامپیوتر دسکتاپ “مدولار” و قابل ارتقا را به نام Mac Pro معرفی خواهد کرد. جزئیات دیگر، از قبیل قیمت، تاریخ انتشار و ویژگی های این دستگاه در دسترس نیست.

اما در ماه ژوئن در WWDC انتظار می رود زمانی که کاربران حرفه ای مک یک بار در سال گرد هم می آیند این رو نمایی انجام شود.

نرم افزار جدید برای آیفون و iPads

اپل، هر ساله نسخه جدیدی از iOS، سیستم عامل iPhones و iPads را منتشر می کند. که امسال نوبت iOS 12 خواهد بود.

اپل معمولا ویژگی های نرم افزار جدید را در ماه ژوئن در WWDC اعلام می کند. پس از آن در تابستان، برنامه تست بتا را برای طرفداران علاقه مند باز می کند. در نهایت، در کنار معرفی آیفون های جدید. نرم افزار جدید برای همه در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

نرم افزار جدید برای مکینتاش

اپل به همین ترتیب برای MacOS را نیز به عنوان سیستم عامل دسکتاپ و لپ تاپ هایش، معرفی خواهد کرد. نسخه امسال ۱۰٫۱۴ خواهد بود، اما جزییات نامگذاری این نسخه اطلاعاتی در دسترس نیست.

با این حال، از آنجا که نسخه سال گذشته یک نسخه بهینه شده بود، امیدوارم ۲۰۱۸ ویژگی های بیشتری را برای کاربران مک به ارمغان بیاورد.

صرف نظر از آنچه اپل میسازد، می توانید بر روی میز مدیر عامل شرکت، تیم کوک تمرکز کنید تا محصولات بی نظیری  را با شعار هایی مانند «جادویی» و «تنها اپل» را در آنی ببینید!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا