آموزشی

پنهان کردن فایل در اندروید

مخفی کردن فایل ها و برنامه ها در اندروید؛ جدیدترین و آخرین روش ها

در این مطلب در کنار شما هستیم تا بهترین و جدیدترین راه ها برای محافظت از داده ها پنهان کردن فایل در اندروید و انواع گوشی های اندرویدی با کمک برنامه های جانبی در کنار شما مرور کنیم!

۳+

مسلما گوشی های تلفن همراه جزو خصوصی ترین ابزار های کنونی افراد به حساب می آید، اما خب خیلی اوقات بسیاری افراد در دقایقی که ما حواسمان نیست به سراغ تلفن همراه ما می روند و بدون اجازه ما امکان هر گونه دستکاری و یا مشاهده فایل ها و برنامه ها را خواهند داشت! در این مطلب در کنار شما هستیم تا بهترین و جدیدترین راه ها برای محافظت از داده ها و پنهان کردن فایل در اندروید و انواع گوشی های اندرویدی با کمک برنامه های جانبی در کنار شما مرور کنیم!

بیشتر بخوانید: ریفربیشد چیست ؟ از کجا گوشی دست دوم را به بهترین قیمت بخریم ؟

پنهان کردن فایل در اندروید

قبل از هر کاری برای پنهان کردن فایل در اندروید حتما به شما پیشنهاد می کنیم یکی از برنامه هایی که در زیر به شما معرفی می شود را بر روی گوشی اندرویدی خودتان نصب داشته باشید تا در مواقع لزوم بلافاصله بتوانید داده هایتان را از مشاهده دیگران محفوظ دارید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ نکته اینستاگرامی که حتما باید بدانید!

مخفی کردن فایل ها در گوشی های اندرویدی با اپ App lock

پنهان کردن فایل در اندروید با اپ Applock

AppLock

این برنامه جزو معروفترین ها و کاملترین هاست که به شما امکان قفل کردن برنامه های را می دهد و تا پترن ثبت شده در برنامه را با لمس نکشید برنامه های مشخص شده برای شما اجرا نخواهد شد. با باز کردن برنامه AppLock لیست تمامی برنامه ها برای شما قابل نمایش خواهد شد و در ادامه خواهید توانست برنامه های مهم و کلیدی را با Pattern محفوظ کنید. این اپ از امن ترین و سریعترین برنامه های موجود برای اندروید با هدف محافظت ار اپ هاست. با امکانات و تنظیمات فراوان این برنامه شما امکانات متنوعی در اختیار خواهید داشت.

دانلود Applock از گوگل پلیدانلود از بازار

بیشتر بخوانید: گوشی در آب افتاده را با این ۱۰ روش نجات دهید!

با اپ Andrognito می توانید انواع فایل را در گوشی اندرویدتان پنهان کنید

با اپ Andrognito می توانید انواع فایل را در گوشی اندرویدتان پنهان کنید

Andrognito

علی رقم اینکه این اپ از امکانات امنیتی خوبی برخوردار است می توان آن گفت از اینترفیس بسیار زیبایی نیز برخوردار است، ظاهری مدرن و طراحی جدید و در عین حال کاربردی از ویژگی های این اپ می باشد. شما با تنطیمات متنوع و امکانات عالی این اپ حتی توانایی مخفی کردن فایل هاص صوتی، تصویری و تصاویر را خواهید داشت. نکته جالب اینکه این اپ در لیست اخرین برنامه های اجرا شده قابل مشاهده نیست.

حواستان باشد که شما می توانید با فعال کردن stealth mode از نمایش این برنامه در لیست برنامه های گوشی تلفن هم جلوگیری کنید، و برای مشاهده دوباره با وارد کردن پین در دیالر گوشی می توانید به برنامه دسترسی داشته باشید.

دانلود Andrognito از گوگل پلیدانلود از بازار

بیشتر بخوانید: کابل OTG چیست و دقیقا چه کاربردی دارد؟

راه حل جالب Smart Hide Calculator برای پنهان کردن فایل در اندروید

راه حل جالب Smart Hide Calculator برای پنهان کردن فایل در اندروید

Smart Hide Calculator

این برنامه روش و ساختاری غیر منتظره دارد، باور کنید یا نه، با تنظیم یک فرمول و انجام آن در ماشین حساب می توانید به فایل ها مخفی شده دسترسی داشته باشید! خیلی پیچیده نیست. با اجرای اولیه برنامه راهنمای کامل در اختیار شما قرار می گیرد، ابتدا فایل ها و یا محتوایی که قصد مخفی کردن آن را دارید انتخاب خواهد شد و سپس ماشین حساب برای شما باز می شود تا یک معادله جمع یا تفریق و یا هر موردی که مد نطر دارید را انجام دهید، بعد از تکمیل مراحل محتوای شما مخفی می شود و برای دسترسی بایسیتی ماشین حساب را باز کنید و معادله یا محاسبه مورد نظر را اجرا نمایید.

دانلود Smart Hide Calculator از گوگل پلی

بیشتر بخوانید: استفاده صحیح از گوشی اندرویدی و ۵ کاری که نباید با گوشی تان انجام دهید!

اگر در دانلود از گوگل پلی مشکل دارید اینجا را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

2 دیدگاه

  1. Avatar

    سارا

    ۲۷ دی ۱۳۹۶ at ۱۸:۱۷

    سلام من به برنامه هک گوشی از راه دور خیلی نیاز دارم اگه امکان داره برایم ایمیل کنید ممنون میشم

    ۱+
  2. Avatar

    ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ at ۲۰:۰۰

    سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید به جرات می تونم بگم تو حوضه ی فعالیتتون بهترینید تشکر فراوان

    ۱+

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا