رپرتاژ آگهی

معرفی هتل قدس مشهد

۰

شاید شما هم مانند چند میلیون نفر دیگری که سالانه برای زیارت به شهر مشهد مقدس سفر می‌کنند، قصد سفر به این شهر را داشته باشید. مشهد یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهرهای ایران است؛ بنابراین سفر شما می‌تواند تنوع زیادی در مخارج و کیفیت خود داشته باشد. انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین مسائل سفر است. برای کسانی که به قصد زیارت سفر می‌کنند، انتخاب هتلی نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) مناسب‌ترین گزینه به‌نظر می‌رسد. یکی از هتل های مشهد نزدیکی حرم (هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم) ، هتل قدس مشهد است. شما می‌توانید هنگام رزرو هتل مشهد از علی بابا، هتل قدس را نیز درنظر بگیرید. پس این مطلب را تا پایان ادامه دهید تا با هتل قدیمی و اصیل قدس مشهد به‌طور خلاصه و مفید آشنا شوید.

هتل قدس؛ قدیمی و مخصوص زیارت

این هتل دو ستاره زیبا در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و قدمت زیادی دارد. هتل قدس را در سال ۱۳۹۵ بازسازی کردند و پس از آن این هتل از کیفیت بالاتری برخوردار شد. این هتل با قرارگرفتن روبرو باب‌الجواد، موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و به‌همین دلیل، جزو محبوب‌ترین هتل های مشهد ازنظر زائران است. قدس چهار طبقه و ۶۵ اتاق دارد. واحدهای این هتل شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های چهار تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته می‌شود. هزینه اقامت در قدس بستگی به نوع اتاق شما دارد؛ اما حدودا از شبی ۹۰ هزارتومان به‌صورت فول‌برد (همراه با صبحانه، ناهار و شام) برای هر نفر شروع می‌شود. تخلیه اتاق‌های هتل قدس در ساعت ۱۲ و تحویل اتاق آن در ساعت ۱۴ است. پرسنل حرفه‌ای و مجرب این هتل، آمادگی پذیرایی از انواع مهمانان ایرانی و خارجی را دارند.

از دیگر ویژگی‌های خوب هتل قدس می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته و نداشتن کارمزد کنسلی اشاره کرد. همچنین، شما می‌توانید هزینه اقامت خود را به‌صورت قسطی پرداخت کنید و فقط هزینه شب اول به‌عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. اگر شما کودکانی زیر سه سال دارید، درصورت استفاده‌نکردن از سرویس، هزینه اقامت آن‌ها رایگان محسوب می‌شود! هزینه اقامت کودکان سه تا پنج سال نیز نیم‌‌بها حساب خواهد شد. ازاین‌رو، اقامت در هتل قدس می‌تواند برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. اگر به هردلیلی قصد کنسلی رزرو خود را داشتید، بهتر است تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ورود، رزرو خود را کنسل کنید و جریمه‌ای با توجه به نظر هتل بپردازید. اگر بعد از ۴۸ ساعت از تاریخ ورود رزرو خود را کنسل کنید، با هزینه یک شب اقامت خود جریمه می‌شوید و مابقی پول به شما برمی‌گردد.

آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس، اول خیابان خسروی نو، روبروی درب باب‌الجواد حرم مطهر، هتل قدس مشهد

تا مراکز مهم چقدر فاصله است؟

مسئله مهمی که هنگام رزرو هتل باید به آن توجه کنید، موقعیت آن است. خوشبختانه هتل قدس در موقعیت مناسبی قرار دارد. فاصله مراکز مهم شهر از هتل قدس به‌صورت زیر است. (زمان‌های نوشته‌شده دقیق نیست و بستگی به ترافیک شهری دارد.)

  • حرم امام رضا(ع): ۲۶۰ متر و حدود چند دقیقه پیاده‌روی
  • راه‌آهن: ۳.۵۲ کیلومتر و ۱۱ دقیقه با ماشین
  • پایانه مسافربری: ۲.۵۳ کیلومتر و پنج دقیقه با ماشین
  • فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد: ۴.۲۷ کیلومتر و ۱۱ دقیقه با ماشین
  • مجتمع تجاری الماس شرق: ۵.۸۸ کیلومتر و ۱۰ دقیقه با ماشین
  • سرزمین موج‌های آبی: ۸.۴۳ کیلومتر و ۲۷ دقیقه با ماشین
  • امامزادگان یاسر و ناصر: ۵۹.۰۴ کیلومتر و یک ساعت و ۲۵ دقیقه با ماشین

لیست هتل های مشهد در خیابان امام رضا (ع) را ببینید.

 امکانات بالا با قیمتی مناسب

هتل قدس علاوه‌بر موقعیت عالی خود، امکانات و خدمات خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. همچنین، با توجه هزینه مناسب اقامت، می‌توان هتل قدس را یکی از اقتصادی‌ترین هتل های مشهد به‌حساب آورد. از مجموعه امکانات هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: رستوران، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، خدمات باربری، منوی غذایی متنوع، کافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس و نمازخانه. رستوران هتل ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. پارکینگ هتل نیز رایگان است و به اندازه ۴۰ ماشین ظرفیت دارد. از مجموعه خدمات این هتل می‌توان به خدمات لاندری (خشکشویی)، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، صندوق امانات و اتاق چمدان اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل هم امکانات خوبی دارند که شامل این موارد می‌شوند: لوازم بهداشتی، تلویزیون، تلفن در اتاق، یخچال، بالکن، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، میز تحریر، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و سیستم گرمایش و سرمایش. همچنین این واحدها، از امنیت بالایی برخوردار و مجهز به سیستم اعلام حریق و سیستم اطفای حریق در اتاق هستند.

 

در این مقاله با هتل قدس، امکانات آن و فاصله آن از مراکز مهم شهری آشنا شدید. این هتل امکانات خوبی را با قیمتی مناسب به شما ارائه می‌کند. پس پیشنهاد می‌کنیم هنگام هتل مشهد رزرو از علی بابا، هتل قدس را نیز درنظر بگیرید. شما چه تجربه‌ای از هتل قدس دارید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا