آموزشی

۵ ویژگی جالب و ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس

ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس

چند ویژگی جدید نیز برای اینستاگرام در فصل تعطیلات منتشر شده است. ما در این مطلب ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس را برای شما لیست کرده ایم پس با ما همراه باشید.

۱+

درحالی‌که اینستاگرام هر ماه ویژگی های جدیدی برای کاربرانش ارائه می دهد، ممکن است دنبال کردن همه آنها برای شما کار سختی باشد. بطور مثال در اوایل ماه جاری، اینستاگرام آپدیت بزرگی را ارائه کرد که به شما امکان می دهد استوری های خود را هایلایت و آرشیو کنید. ما قبلا در نت نوشت نحوه استفاده از این دو ویژگی را بطور مفصل آموزش داده ایم: “آموزش استفاده از دو قابلیت جدید آرشیو استوری و هایلایت استوری اینستاگرام” چند ویژگی جدید نیز برای اینستاگرام در فصل تعطیلات منتشر شده است. ما در این مطلب ۵ ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس را برای شما لیست کرده ایم پس با ما همراه باشید.

در مطالب دیگر نت نوشت می توانید با ۱۱ ترفند اینستاگرام و ۴ ترفند امنیتی اینستاگرام و ۶ نکته اینستاگرام و ۷ ویژگی مخفی اینستاگرام و آموزش افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا شوید. برای دستیابی به این مجموعه روی هشتگ آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس

۱- فیلتر های جدید صورت و استیکرهای تعطیلات کریسمس

اولین گزینه از ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس به شما کمک می کند تا از فصل تعطیلات با مجموعه ای جدید از استیکرها و فیلترهای صورت بیشتر لذت ببرید. شما همچنین می توانید از استیکرهای جدید برای جشن های کریسمس ، حنوکا ، کاوانزا استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: سفر دور دنیا با اینستاگرام ممکن است!

فیلتر های جدید صورت و استیکرهای تعطیلات

فیلتر های جدید صورت و استیکرهای تعطیلات

همچنین می توانید استوری های خود را با استیکرهای فصل مانند شکلات داغ با مارشمالو، آدم برفی، پنگوئن های زیبا، و …آپلود کنید. سه فیلتر جدید جشن شامل اثر شیشه ای یخ زده، آرایش تعطیلات، پوشش بالون طلایی و نقره ای با شیرینی دیجیتالی و خیلی چیزهای دیگر نیز هست که شما لحظات خود را با لذت بیشتری در اینستاگرام بگذرانید.

فیلتر های جدید صورت و استیکرهای تعطیلات

فیلتر های جدید صورت و استیکرهای تعطیلات

شما می توانید به فیلتر های چهره با کشیدن صفحه به سمت راست و باز کردن دوربین در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید بدین صورت که به آیکن چهره در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و خوب حالا شور و شوقی که در تعطیلات دارید را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ نکته اینستاگرامی که حتما باید بدانید!

۲- افکت جدید سوپرزوم (Superzoom)

همانطور که میدانید ویژگی سوپرزوم به شما اجازه می دهد یک ویدئو ۳ ثانیه ای ضبط کنید و در بخشی که می خواهید روی صحنه مورد نظر فیلمبرداری زوم کنید و با پخش موسیقی، ویدئوی خود را دراماتیک کنید. با آخرین بروز رسانی اینستاگرام، اکنون یک آیکن موسیقی در بالای دکمه Superzoom خواهید دید. بر روی آن ضربه بزنید تا سه افکت مختلف Bounce, Beats, and TV Show را ببینید. با این افکت ها می توانید مجموعه ای جدید از صداها را به سوپرزوم خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟

افکت جدید سوپرزوم

افکت جدید سوپرزوم

افکت Bounce روی قسمت زوم شده سر و صدای پس زمینه کارتونی را اضافه می کند در حالی که افکت Beats یک موسیقی پس زمینه از یک مهمانی را می افزاید و افکت TV Show روی یک فرد زوم می کند و یک فیلم قدیمی رمانتیک ارائه می دهد.

۳- فالوو هشتگ ها در اینستاگرام

در ادامه ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس باید گفت شما هم اکنون می توانید هشتگ ها را در اینستاگرام فالوو کنید. این راه دیگری برای پیدا کردن عکسها، ویدیوها و افراد خاص است. هدف این است که موضوع مورد علاقه خود را سریعتر پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام ، چگونه با اینستاگرام کسب‌وکار خود را رونق دهیم؟

فالوو هشتگ ها

فالوو هشتگ ها

پس از اینکه شما یک هشتگ را فالوو می کنید، هر شخصی در اینستاگرام یک عکس یا ویدیو، با آن هشتگ آپلود کند، در فید شما مثل یک پست ظاهر می شود. پست هایی که در فید خود مشاهده می کنید می توانند به شما نشان دهند که مربوط به کدام هشتگ هستند و همچنین توسط کدام اکانت به اشتراک گذاشته شده اند.

اگر می خواهید بدانید چطور یک هشتگ را می توانید فالوو کنید به مطالعه مطلب ما در نت نوشت “آموزش فالوو کردن هشتگ ها در اینستاگرام” بپردازید.

۴- ویژگی رمیکس تصویر (Remix Photo)

در ادامه ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس ویژگی رمیکس در اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس هایی که دوستانتان برای شما دایرکت کرده اند را دستکاری کنید. بدین صورت که روی آیکن دوربین در پایین عکسی که برای شما دایرکت شده است ضربه بزنید تا بتوانید به آن پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ترفند مخفی اینستاگرام که باید قبل از استفاده از این شبکه اجتماعی بدانید!

رمیکس تصویر

رمیکس تصویر

شما هم اکنون می توانید روی تصویر نقاشی کنید، یا در تصویر استکیر و متن اضافه کنید. و یا با تصویری دیگر از خودنتان آن را ارسال کنید. حتی شما می توانید عکس را تغییر سایز دهید و جابه جا کنید.

۵- درخواست پیوستن به ویدئو زنده

همانطور که می دانید اینستاگرام به شما اجازه می دهد که از خود بصورت زنده ویدئو بگیرید و آن را در اینستاگرام برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. در بروزرسانی جدید، هم اکنون هر کسی می تواند به شما در خواست پیوستن به ویدیوی زنده تان را بدهد.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از اینستاگرام ، چگونه با اینستاگرام کسب‌وکار خود را رونق دهیم؟

 پیوستن به ویدئو زنده

پیوستن به ویدئو زنده

در واقع اگر می خواهد به ویدیوی زنده بپیوندید، خیلی ساده می توانید روی دکمه «Request» در بخش نظرات ضربه بزنید. هنگامی که درخواست شما ارسال شد پس از پذیرش، تاییدیه دریافت خواهید کرد. بعد از آن صفحه نمایش شما تقریبا نصف خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا بصورت زنده با طرف مقابلتان ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های دیگری اینستاگرام نیز در حال تست هستند

اینستاگرام  علاوه بر ویژگی های فوق الذکر، همچنین در حال تست دکمه Regram می باشد. همانطور که از نامش پیداست، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد بدون استفاده از یک برنامه شخص ثالث تصاویر یا ویدیوهای دیگر کاربران را ، مجددا با اکانت خود به اشتراک بگذارند.

دکمه Regram

دکمه Regram

ویژگی دیگری که اینستاگرام قصد دارد اپ خود را به آن مجهز کند، قابلیت اضافه کردن و جستجو کردن تصاویر متحرک Gif به استوری ها و پست ها می باشد.

در این مطلب سعی شد ترفندهای اینستاگرام ویژه کریسمس را به شما ارائه دهیم، اگر سوال یا ابهامی داشتید حتما در دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا