تکنولوژی

نگاهی به آزمایشگاه مخفی سامسونگ؛ نوآورانه ترین های پنهانی غول کره ای

آزمایشگاه سامسونگ

سال گذشته در نت نوشت برایتان از آزمایشگاه مخفی سامسونگ که ابزاری های ابداعی را توسعه می داد نوشتیم و گفتیم که بسیاری از این ابزار ها و تجهیزات طراحی شده حتی فرصت نمایش عمومی هم پیدا نمی کنند، چه برسد به تولید انبوه!

۰

سال گذشته در نت نوشت برایتان از آزمایشگاه مخفی سامسونگ که ابزاری های ابداعی را توسعه می داد نوشتیم و گفتیم که بسیاری از این ابزار ها و تجهیزات طراحی شده حتی فرصت نمایش عمومی هم پیدا نمی کنند، چه برسد به تولید انبوه!

این آزمایشگاه مخفی (C-Lab) نامیده می شود، اینبار با شما هستیم با معرفی ۶ مورد از محصولات خلاقانه این گروه از کارمندان سامسونگ، Ahead, FITT360, Hum on!, ItsyWatch, LiCON, Waffle نام این گروه از محصولات است و این کمپانی هر آن احتمال دارد با توجه به بازخورد های کاربران اقدام به تولید هر یک از این ابزار ها نماید. برای مرور این ۶ محصول منتشر نشده همراه نت نوشت باشید.

Ahead

screen-shot-2016-11-02-at-17-58-01

جزییات دقیقی از این محصول در دسترس نیست اما نشان از فرصتی است که می تواند یک ایده را خلاقانه توسعه دهد، کلاه کاسکتی که برای افرادی که دوچرخه سواری و اسکیت بازی می کنند قابل استفاده بوده و به صورت بیسیم و بدون دخالت دست، اعلان های مورد نیاز کاربر را به صورت صوتی در گوش شخص زمزمه خواهد کرد.

 

FITT360

screen-shot-2016-11-02-at-16-20-21

این عینک با نام FITT360 معرفی شده و به نظر می رسد که از نسل های بعدی Google Glass باشد. این ابزار با دوربین و امکانات واقعیت افزوده (VR) می تواند یک تجربه عالی را برای کاربرها رقم بزند.

 

Hum on!

screen-shot-2016-11-02-at-17-41-33

این ایده بسیار عالی است، یک اپ ساده که نت هایی و آوا هایی که شما به زبان می آورید را برایتان به نُت های موسیقی تبدیل می کند! تنها کافی است آلت موسیقی را انتخاب کنید و سپس گوشی را نزدیک دهانتان نگاه دارید و سپس تمامی آوا هایی که از حنجره شما بیرون می آید تبدیل به نت خواهد شد!

 

ItsyWatch

itsywatch-c-lab-samsung

برخلاف تمامی ابزار های که تا پیش از این سامسونگ ساخته، این ساعت هوشمند تنها برای کودکان ساخته شده است. کودک با این ساعت مدام می تواند سگ مجازی اش را کنترل و به آن رسیدگی کند، در ازای آن والدین در لحظه از سلامتی کودک مطلع بوده و نقطه موقعیت مکانی کودک را در اختیار خواهند داشت!

 

LiCON

c-lab-licon-samsung

احتمالا این اپ تکه ای پروژه اینترنت اشیاء است که توسط سامسونگ توسعه داده شده است. شما با این اپ خواهید توانست تمامی ابزار ها و امکانات منزل را بدون محدودیت مکانی کنترل و مدیریت کنید.

 

Waffle

screen-shot-2016-11-02-at-22-24-10

این شبکه اجتماعی ایده جالبی دارد، شما با عضویت در این شبکه تنها قادر به نوشتن مطلب بر روی دیوار هایی که بکنید که متعلق به شما نیست، همانطور که شما روی دیوار باقی کاربران یا دوستانتان می توانید بنویسید، دیگر افراد هم می توانند روی دیوار شما یادداشت بگذارند! البته امکانات این شبکه به این یک مورد محدود نبوده و نخواهد بود.

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا