تلفن همراه

صفحه نمایش بدون لبه؛ ابداع SHARP آینده تلفن های همراه را نشان می دهد

شرکت شارپ نمونه ای از تلفن همراه جدیدش را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته با نام Corner R که کاملا بدون لبه بوده و صفحه نمایش تا لبه های گوشی در همه جهات ادامه دارند.

۰

دو روز پیش از ابداع جالب شارپ در نمایشگاه فناوری ژاپن گفتیم و مانیتور ۲۷ اینچی با کیفیت ۸K را به شما معرفی کردیم، امروز از گوشی تلفن همراه خواهیم گفت که قدم های خوبی را برای آینده صفحه نمایش برای تلفن های همراه به تصویر کشیده است.

شرکت شارپ نمونه ای از تلفن همراه جدیدش را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته با نام Corner R که کاملا بدون لبه بوده و صفحه نمایش تا لبه های گوشی در همه جهات ادامه دارند.

sharp1-796x531

شارپ با کمک گرفتن از تکنولوژی اختصاصی خودش با نام Free-Form Display technology می تواند صفحه نمایش را حتی تا زوایایی غیر قابل تصور هم چرخش داده و فرم های اختصاصی لحاظ کند و طی همین مسیر شاهد صفحه نمایش هایی با شمایل هایی غیر از مستطیل خواهیم بود.

همین پیشرفت تکنولوژی باعث خواهد شد که بزودی به جای یک موبایل با شمایل های کنونی تنها یک صفحه نمایش را در دست بگیریم و این بسیار عالی به نظر می رسد. متاسفانه Corner R تنها یک نمونه آزمایشگاهی است و به عنوان یک کانسبت در نمایشگاه ژاپن به نمایش در آمده و پیش بینی دقیقی از حضور موبایل هایی با صفحه نمایش های اینچنینی در دست نیست.

sharp2-796x531

متاسفانه تا پیش از این شرکت شارپ در زمینه معرفی گوشی های تلفن همراه با پلتفرم اندروید جندان موفق نبوده و نمونه ایی نظیر AQUA با شکست های تجاری برای این شرکت همراه بوده اند.

در نگاهی دیگر شاید شمایل این گوشی که به صورت نمونه معرفی شده بسیار عالی به نظر برسد اما با نگاهی دقیق تر خواهیم یافت که مشکلاتی هم پیش روی هم کاربران و سازندگان دستگاه های اینچنینی است، مثلا توجه داشته باشید که در دست گرفتن این گوشی موبایل مصادف است با لمس شدن لبه های تلفن همراه و همین مشکل بزرگ که نشات گرفته از مزیت اصلی این تلفن همراه است می تواند بسیاری را از خرید گوشی های تلفن همراه اینچنینی منصرف کند.

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا