معرفی اپ

۱۰ اپ ویرایش عکس برتر برای اندروید در سال ۲۰۱۷؛ ترین‌های ۲۰۱۷

اپ ویرایش عکس

عکاسی یک هنر است و ویرایش عکس هنری دیگر. بسیاری از ما استعداد عکاسی نداریم، ولی می توانیم به راحتی نحوه ویرایش یک عکس را یاد بگیریم. ویرایش عکس همیشه به معنای فتوشاپ نیست. خوشبختانه انبوه و تنوع اپ ویرایش عکس در فروشگاه Google Play بیداد می کند. هر چند که انتخاب یکی از این برنامه های متعدد کمی گیج کننده بنظر می رسد.

در این مطلب ما قصد داریم کار شما را ساده تر کنیم و ۱۰ اپ ویرایش عکس برتر در سیستم عامل اندروید را که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

۰

عکاسی یک هنر است و ویرایش عکس هنری دیگر. بسیاری از ما استعداد عکاسی نداریم، ولی می توانیم به راحتی نحوه ویرایش یک عکس را یاد بگیریم.  ویرایش عکس همیشه به معنای فتوشاپ نیست. خوشبختانه انبوه و تنوع اپ ویرایش عکس در فروشگاه Google Play بیداد می کند. هر چند که انتخاب یکی از این برنامه های متعدد کمی گیج کننده بنظر می رسد.

در این مطلب ما قصد داریم کار شما را ساده تر کنیم و ۱۰ اپ ویرایش عکس برتر در سیستم عامل اندروید را که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

۱ . اپ Portra

اگر از Prisma استفاده می کنید، شرط می بندم که به Portra هم علاقه مند می شوید. Portra یک برنامه رایگان و ساده ویرایش عکس است که یک گستره بزرگ از سایه های آبرنگی دارد. این اپ خواهد توانست استانداردهای ثبت سلفی و  پرتره شما را افزایش می دهد.

اپ Portra

اپ Portra

Portra یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است که من اخیرا استفاده کردم این اپ با بکارگیری سایه ها یک تصویر هنری از چهره شما می دهد.

دیگر چه می خواهید؟ شما همچنین می توانید مقدار رنگ یا مرز تصویر را سفارشی کنید. به غیر از این، به شما اجازه می دهد عکس خود را به طور مستقیم از طریق فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

دانلود اپ Portra

۲ . اپ Storyboard by Google

همانطور که در مطالب قبلی نت نوشت توضیح دادیم، Storyboard یک برنامه نسبتا ساده است که فیلم های شما را به کمیک های دوست داشتنی تبدیل می کند. در مورد این برنامه جالب است بدانید که آن می تواند حدود ۱٫۶ تریلیون ترکیب کمیک ایجاد می کند. اگر شما به دنبال تبدیل یک ویدیو به کمیک هستید این برنامه حتما نظرتان را جلب می کند.

دانلود اپ Storyboard

اپ Storyboard by Google

اپ Storyboard by Google

۳ .  اپ Fabby — Photo Editor, Selfie Art Camera

Fabby در فوریه سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و رتبه ۴٫۷ در فروشگاه Play Store دارد. این اپ دارای یک مجموعه گسترده از سبک ها و افکت ها و پس زمینه های مختلف است. این برنامه آندروید حتی می تواند تصویر شما را به یک تصویر جذاب تشبیه و تبدیل کند.

اپ Fabby

اپ Fabby

شما می توانید برای عکس هایتان یک پس زمینه سوپر من یا یک پاندا رقاص داشته باشید یا چهره دوستانتان را به یک شخصیت کارتونی تبدیل کنید. Fabby عکس های شگفت انگیزی را برای شما به تصویر می کشد و  شما همچنین می توانید افکت بوکه را روی تصاویر خود اعمال کنید.

دانلود اپ Fabby

۴ . اپ Selfissimo!

اگر شما زیاد سلفی می گیرید حتما به این برنامه علاقه مند می شوید. این اپ ساخت گوگل می باشد و یک برنامه عکاسی خودکار است که از شما سلفی های سیاه و سفید می گیرد. کافیست شما دکمه start را بزنید و سپس ژست بگیرید، زمانی که حرکت شما متوقف شد برنامه به صورت اتوماتیک از شما عکس می گیرد.

اپ Selfissimo

اپ Selfissimo

سپس روی صفحه ضربه بزنید تا عکسبرداری متوقف گردد. بعد از انجام این کار می توانید برگه عکس را ذخیره کنید یا آن را در Whatsapp یا هر یک از شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود اپ Selfissimo

۵ . اپ Teleport – photo editor

برنامه Teleport به شما اجازه می دهد که رنگ مو و پوست خود را در یک ثانیه تغییر دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی یک عکس کلیک کنید، یک مدل را انتخاب و سپس ذخیره کنید.

اپ Teleport 

اپ Teleport

به غیر از موارد فوق، شما همچنین می توانید رنگ های خود را انتخاب  و یک کولاژ نیز ایجاد کنید. خبر خوب این است که Teleport دارای یک مجموعه از پس زمینه های زیبا نیز می باشد.

دانلود اپ Teleport app for Android

۶-اپ Pixomatic Photo Editor

با ویرایشگر عکس Pixomatic می توانید پس زمینه عکس های خود را حذف یا تغییر دهید همچنین می توانید برخی از عناصر جدید را به پیش زمینه اضافه کنید یا عناصر غیر ضروری را از تصویر حذف کنید. در واقع با نوک انگشتان خود می توانید برش های هوشمندی از عکس خود بزنید. همچنین می توانید برچسب هایی از هر چیزی که می خواهید تهیه و در آینده برای عکس های خود استفاده کنید.

اپ Pixomatic

اپ Pixomatic

این برنامه Android دارای یک رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده است.

دانلود اپ Pixomatic Photo editor

۷ . اپ FaceApp

FaceApp به شما امکان می دهد جلوه های مختلفی را به چهره خود اضافه کنید، همچنین می توانید یک لبخند اضافه کنید، خود را جوانتر یا پیرتر کنید یا حتی جنسیت خود را تغییر دهید.

اگرچه تمام افکتها معمولا یک تصویر عالی را به وجود نمی آورند، ولی نتایج معمولا راضی کننده است.

دانلود اپ FaceApp

اپ FaceApp

اپ FaceApp

۸ . اپ Collage Maker – Photo Editor

در اواخر  سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. همانطور که از نام آن پیداست، یک برنامه ساده برای ساخت کلاژها است. این اپ دارای رتبه ۴٫۷ در فروشگاه Google Play است. با این اپ علاوه بر ساخت کلاژ میتوانید عکس های خود را ویرایش نیز بکنید.اپ Collage Maker

با اپ Collage Maker نه تنها می توانید یک پس زمینه برای عکس های خود انتخاب کنید، شما همچنین می توانید برچسب ها و متن ها  را به کولاژ خود اضافه کنید.

دانلود اپ Collage Maker

۹ . اپ Canva

Canva یک برنامه طراحی همه جانبه است که به شما اجازه می دهد طرح های زیبا و گرافیکی حرفه ای را ایجاد کنید. با آن می توانید عکس های خود را ویرایش کنید، کلاژ بسازید، لوگو، دعوت نامه یا یک پوستر درست کنید. بنابراین شما می توانید طرح های خود را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارید.

 

اپ Canva

اپ Canva

Canva دارای تعداد زیادی طرح های از پیش آماده نیز هست و کافی است شما عکس خود را آپلود کنید تا کمتر از یک دقیقه با المان ها و تگ ها آماده گردد، به همین سادگی

دانلود اپ Canva for Android

۱۰ . اپ LIKE – Magic Special Effect Video Editor

با LIKE می توانید به ویدیو های خود موسیقی و جلوه های ویژه اضافه کنید و آن را برای دوستانتان در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر به اشتراک بگذارید

با این اپ می توانید افکت های فانتزی و خنده دار به ویدیو خود اضافه کنید.

دانلود اپ LIKE

اپ LIKE

اپ LIKE

 

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا