خودرو

بی ام و از نسل دوم X4 رونمایی کرد! بروزرسانی های یک پادشاه برای ۲۰۱۹

بی ام و از نسل دوم X4 رونمایی کرد! بروزرسانی های یک پادشاه! شرکت بی ام و سال گذشته کراس اوور X3 2018 را با طراحی بروزرسانی شده و برخی ویژگی های جدید بروزرسانی کرد و حال نوبت آن بود تا X4 فست بک شاسی بلند توسط این شرکت باواریایی بروزرسانی شود.

۰

شرکت بی ام و سال گذشته کراس اوور X3 2018 را با طراحی بروزرسانی شده و برخی ویژگی های جدید بروزرسانی کرد و حال نوبت آن بود تا X4 فست بک شاسی بلند توسط این شرکت باواریایی بروزرسانی شود. به تازگی کمپانی بی ام و از نسل دوم X4 رونمایی کرده که به عنوان X4 2019 شناخته می شود. بی ام و می خواهد این نسخه را در دو مدل M40i و xDrive30i روانه بازار کند.

نسخه فیس لیفت قدرت بیشتری داشته و از سیستم تعلیق بهبودیافته ای بهره می برد. همچنین در طراحی بیرونی جذاب تر شده و با فناوری های ایمنی بیشتر و کابین مدرنتر یک مدل کاملا بروزرسانی شده به شمار می رود. در برخی جهات شباهت بسیاری بین آن و X3 وجود دارد اما این شباهت در سطح بالایی وجود نداشته که نتوان دو مدل را از یکدیگر تشخیص داد.

رقبا سرسختی برای این محصول بی ام و وجود داشته که از جمله باید به مرسدس اشاره کرد. شاسی بلند فست بک جدید X4 دارای سقف پانورامیک، سیستم کنترل تشخیص آب و هوا و برخی دیگر است. در بخش جلو تغییراتی صورت گرفته که می توان به چراغ های جلو بزرگتر LED، برجستگی بیشتر جلوپنجره و قسمت چراغ ها اشاره کرد. در بخش قعب چراغ ها LED باریک تری وجود داشته و سقف نیز بیشتر حالت کوپه به خود گرفته است. گذشته از آن اگزوزهای دوگانه کرومی نیز با وجود پیشرانه قدرتمند قابل مشاهده می باشد. Adrian van Hooydonk یکی از مدیران بخش طراحی گروه بی ام و می گوید:

نسل دوم از باتری های نسل جدیدی بهره می برد و در کنار آن چهره متمایز و آیرودینامیکی به کار گرفته شد که آن را به خودرو منحصربفردی تبدیل کرده است.

X4 جدید ۳ اینچ طول بیشتری در مقایسه با نسخه پیشین داشته و می تواند فضا کابین بیشتری داشته باشد. طول کلی خودرو ۱۸۷ اینچ و ۱٫۶ اینچ طولانی تر از X3 است. بی ام و ۲ اینچ نیز به فاصله دو محور آن افزوده و در مجموع افزایش وزنی پیدا کرده است. در بخش فنی بی ام و سعی کرده به نوعی سنگ تمام بگذارد به شکلی که در مدل رده پایه X4 xDrive30i از پیشرانه ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۲۴۸ اسب بخاری بهره می برد که به ادعا بی ام و می تواند در کمتر از ۶ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

بی ام و X4 M40i 2019 در نسخه رده بالا به پیشرانه ۳٫۰ لیتری خطی شش سیلندر توربوشارژ ۳۵۵ اسب بخاری مجهز بوده در کمتر از ۶ ثانیه قادر است به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. هر دو مدل از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می برند و در مدل استاندارد سیستم حرکتی دو چرخ عقب محرک به کار گرفته شده است. وجود چندین حالت رانندگی از جمله Sport, Sport+, Comfort, Eco Pro افراد می توانند تجربه رانندگی لذت بخشی داشته باشند. X4 ارتفاع ۱۹ اینچی از زمین داشته و یک مدل آف-رودی به شمار می رود و می توان به تنظیم ارتفاع مدل پرداخت.

در نسخه Drive30i ایکس ۴ قیمتی ۵۱ هزار دلاری و در نسخه M40i قیمت به ۶۴ هزار دلار می رسد. تاریخ عرضه این دو خودرو بی ام و از جولای ۲۰۱۸ خواهد بود.

منبع

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا