سینمای جهان

بزودی جاذبه توریستی و دنیای وستروس از Game of Thrones گردشگرها را سرگرم خواهد کرد!

نمایشگاه Game of Thrones

یک خبر خوب برای علاقه مندان سریال جذاب و دیدنی “بازی تاج و تخت” که همگی در سرتاسر جهان چشم انتظار فصل هفتم از این سریال هستند. بزودی (تا اواخر سال ۲۰۱۷) نمایشگاه های Game Of Thrones در سرتاسر جهان دنیای جذاب و دیدنی وستروس را به شما نمایش خواهند داد!

۰

یک خبر خوب برای علاقه مندان سریال جذاب و دیدنی “بازی تاج و تخت” که همگی در سرتاسر جهان چشم انتظار فصل هفتم از این سریال هستند. بزودی (تا اواخر سال ۲۰۱۷) نمایشگاه های Game Of Thrones در سرتاسر جهان دنیای جذاب و دیدنی دنیای وستروس را به شما نمایش خواهند داد!

مجموعه های گردشگری Game Of Thrones یا دنیای وستروس قرار است شامل لوکیشن های اصلی مجموعه، البسه و بخش های پشتیبانی از این پروژه باشد. شبکه HBO برای آماده سازی این نمایشگاه ها به سراغ GES رفته که سابقه خوبی در زمینه اینگونه رویداد های جهانی دارد. نمایشگاه دنیای وستروس قرار است در ۱۰٫۰۰۰ فوت مربع آماده شده و King’s Landing تا Meereen و House of Black و White حتما در لیست آمده سازی قرار دارند.

Jeff Peters یکی از مدیران اجرایی HBO می گوید: خوب میدانیم که Game Of Thrones تبدیل به یک پدیده جهانی شده و طرفدارانش در سرتاسر جهان این مجموعه را پیگیری می کنند. با توجه به توانایی و پشتیبانی GES نمایشگاه هایی در سراسر جهان با مضمون دنیای وستروس شکل خواهد گرفت که مسلما دیدن آن برای هر فرد علاقه مندی جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود.

گویا در قدم های ابتدایی شاهد آغاز به کار تور اروپای نمایشگاه Game of Thrones باشیم. زمان و مکان دقیق دنیای وستروس هنوز مخابره نشده است!

برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا