بازی

بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ برای همه کنسول ها؛ ترین‌های ۲۰۱۷

بهترین بازی های سال 2017

رفته رفته به پایان سال ۲۰۱۷ میلادی نزدیک می‌شویم و به همین بهانه بد نیست نگاهی داشته باشیم به عناوین بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

۱+

رفته رفته به پایان سال ۲۰۱۷ میلادی نزدیک می‌شویم و به همین بهانه بد نیست نگاهی داشته باشیم به عناوین بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ ، اگرچه تعداد بازی‌های زیادی امسال به بازار عرضه شدند و شما گزینه‌های زیادی را برای تجربه پیش روی خود می بینید، اما امروز قرار است به ۱۰ مورد از بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ از نگاه بیزینس اینسایدر را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

بهترین بازی های سال ۲۰۱۷

  1. South Park: The Fractured But Whole

South Park: The Fractured But Whole

South Park: The Fractured But Whole

تقریباً کسی نیست که با دنیای تلویزیون و سریال‌های هالیوود آشنایی داشته باشد اما نام South Park را نشنیده باشد! چنانچه از طرفداران این سریال هستید، بدون شک بازی آن نیز تجربه‌ای لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. اگر هم از کسانی هستید که علاقه‌ای به بازی‌های نقش آفرینی ندارند، باز هم پیشنهاد میکنیم که این بازی را تهیه کرده و ساعت‌ها از آن لذت ببرید. این بازی به عنوان دهمین مورد از بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی برتر اندروید در سال ۲۰۱۷ که نباید از دست بدهید!

  1. Cuphead

Cuphead

Cuphead

این بازی در سبک اکشن کارتونی طراحی شده است و به گونه‌ای است که رو به جلو حرکت میکنید و هر آنچه که در مقابلتان قرار میگیرد را نابود میکنید. اگر با بازی bullet hell آشنایی داشته باشید، بسیار زود با Cuphead ارتباط برقرار خواهید کرد. این بازی فوق العاده چالش برانگیز بوده و میتواند به گزینه‌ای محبوب در لیست بازی‌های شما تبدیل شود. این بازی به عنوان نهمین مورد از بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۱ بازی اختصاصی آیفون و آیپد که رقیبی در اندروید ندارند!

  1. HQ Trivia

HQ Trivia

HQ Trivia

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید، HQ Trivia یک بازی ساده و چند بعدی است. در این بازی سؤالاتی از شما پرسیده میشود و چنانچه گزینه صحیح را انتخاب کنید بازی ادامه میابد.

چیزی که در رابطه با HQ Trivia شگفت انگیز به نظر میرسد، این است که چگونه این مفهوم ساده به زیبایی اجرا میشود. اطلاعات این بازی، روزانه دو مرتبه به روز میشود و افراد مختلف در سرتاسر جهان میتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند. اگر در سال ۲۰۱۶ این Pokémon Go بود که توانست تعداد افراد زیادی را به سوی خود جذب کند، سال ۲۰۱۷ را باید سال HQ Trivia بدانیم.این بازی به عنوان هشتمین مورد از بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی XBOX ONE X جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت

  1. Assassin’s Creed Origins

Assassin's Creed Origins

Assassin’s Creed Origins

بازی “کشیش قاتل: ریشه‌ها” را باید بهترین عنوان این فرانچایز در سالهای اخیر بدانیم. پس از عرضه نسخه Brotherhood در سال ۲۰۱۰، به جرأت میتوانیم بگوییم که هیچ کدام از دیگر عناوین پس از آن، به اندازه Origins غنی، تازه، گسترده و به اصل این بازی یعنی “به قتل رساندن” نزدیک نبوده‌اند.

شما هم پس از چندین ساعت بازی و گشت و گذار در فضای مصر باستان، با من هم عقیده خواهید بود که این عنوان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه‌های قبلی داشته است. فضای تاریخی، سیستم جدید مبارزه و… سبب خواهد شد تا شما زمان زیادی را جهت کاوش در این بازی صرف نمایید.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Assassin’s Creed : Origins

  1. Battle Chef Brigade

Battle Chef Brigade

Battle Chef Brigade

این عنوان یک بازی هنرمندانه، ماجراجویی و معمایی است که با کاراکترهای خنده دار و جذاب خود لحظات شاد و مفرحی را برای شما رقم خواهد زد. این بازی بعنوان ششمین بازی در لیست بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی بازی Forza Motorsport 7 ؛ برترین بازی ویدیویی ساخته شده تاکنون!

  1. Resident Evil 7: Biohazard

Resident Evil 7: Biohazard

Resident Evil 7: Biohazard

بازی نام آشنای Resident Evil در این نسخه با دست پر به میدان آمده و نمودی کامل از بازگشت به ریشه خود را عرضه میکند. Biohazard برخلاف سایر نسخه‌های Resident Evil که در چند سال اخیر عرضه شده است، بر روی موضوع “بقا” فوکوس کرده است. در این بازی هیچ نقشی به عنوان یک شخص نیروی ویژه یا… را به عهده ندارید! بلکه تنها یک انسان معمولی هستید با مهمات و سلاح محدود! در چنین شرایطی باید برای بقا تمام تلاش خود را به کار بگیرید. اگرچه این عنوان یک بازی خوش ساخت و بسیار زیباست، اما چنانچه خواهان تجربه‌ای دیوانه‌وار و لذت بخش‌تر هستید، پیشنهاد ما به شما این است که آن را با هدست واقعیت مجازی VR پلی استیشن ۴ تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: ۹ بازی اندرویدی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

  1. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

نینتندو با معرفی کنسول جدید نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷، از عنوان جدید فرانچایز محبوب Zelda با نام “Breath of the Wild” رونمایی کرد. نینتندو با طراحی دقیق این بازی، بار دیگر توانایی‌های خود در “تعریف جنبه های مختلف بازی” را نشان داد. این بازی عنوانی است که انتظارات گیمر را تغییر داده و عنوانی عالی برای تجربه در این روزهاست.

  1. Horizon Zero Dawn

Horizon Zero Dawn

Horizon Zero DawnHorizon Zero Dawn

هورایزن عنوانی است که تا سال‌های سال، افراد مختلف در رابطه با خصوصیات نوآورنه، جهان بزرگ و غنی، کارکتر اصلی و نحوه موفقیت آن در سایه “کنسول جدید نیتندو” و “عنوان زلدا” صحبت خواهند کرد. گیم پلی بی‌نظیر، داستان شگفت آور، خصوصیات شخصیت اصلی و… همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای زیبا را برای شما رقم بزنند و این بازی به عنوان سومین مورد در لیست بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

  1. Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

گزینه بعدی در لیست بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ چیزی نیست جز عنوان جدید فرانچایز بسیار محبوب “سوپر ماریو”. سوپر ماریو اودیسه به اندازه‌ای خوب است که شما باید برای خرید نیتندو سوئیچ جهت تجربه این عنوان فکر کنید!

از جمله ویژگی‌های این نسخه میتوان به انتقال حسی تازه و وجود کارکترهای مختلف جهت انتخاب و تجربه بازی اشاره کرد. بدون شک این بازی لحظاتی مملو از شادی را برای شما رقم خواهد زد و یکی از بهترین بازی‌هایی است که امسال به بازار عرضه شده‌اند.

  1. PlayerUnknown’s Battlegrounds

PlayerUnknown's Battlegrounds

PlayerUnknown’s Battlegrounds

PUBG را باید یکی از سرگرم کننده‌ترین عناوین سال ۲۰۱۷ بدانیم. بازی از جایی شروع میشود که شما با یک چترنجات به یک جزیره متروکه که تنها ۱۰۰ نفر در آن زندگی میکنند فرود آمده و باید در این جزیره مرگبار راه نجات خود را پیدا کنید. بازی ترکیبی از سبک تیراندازی اول شخص و سوم شخص است.

PUBG در حال حاضر تنها بر روی PC در دسترس بوده، اما در تاریخ ۱۲ دسامبر نسخه ایکس باکس وان آن نیز به بازار خواهد آمد. این بازی تنها یک نقشه داشته و تا کنون ۱۳ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. همچنین جالب توجه است که بدانید PUBG محبوب‌ترین عنوان حال حاضر در شبکه استیم است. این بازی به عنوان بازی برتر سال ۲۰۱۷ شناخته می شود.

۱ دیدگاه

یک دیدگاه

  1. Avatar

    آتی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶ at ۶:۲۱

    عالی

    ۰

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین‌های این هفته در نت‌نوشت

برو بالا